KLAUZULA REALIZACJI OBOWIĄZKU INFORMACJI  W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSÓB FIZYCZNYCH

Szanowni Państwo,

W dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobo­wych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO). W związku z powyższym na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 uprzejmie informujemy, że:

1.      Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy repre­zentowany przez Dyrektora, z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. 23 Sierpnia 3.

2.     W Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy wyznaczony został  Inspektor Ochrony Danych Osobowych – Pani Agnieszka Gazda. W sprawach związanych z prze­twarzaniem Państwa danych osobowych można skontaktować się pod adresem e-mail: iodo@dpsdebica.pl  , tel: 513 196 195 . Adres do korespondencji: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy , ul. 23 Sierpnia 3,  39-200 Dębica.

3.      Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, lit. e, oraz  art. 9 ust. 2 lit. b RODO w celu realizacji obowiązków określonych w przepisach prawa i wynikających z postanowień ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej oraz prowadzonych w tym zakresie postępowań a także realizacji statutowych zadań Domu Pomocy Społecznej.

4.     Dostęp do Państwa danych osobowych posiadają upoważnieni pracownicy Domu Pomocy Spo­łecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy , podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi podpisano umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.

5.     Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji mię­dzynarodowej.

6.      Dane osobowe będą przechowywane w czasie niezbędnym do ich przetwarzania, z respektowa­niem wszelkich praw osób fizycznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 nr 14 poz. 67 z późn. zm.).

7.     Informujemy, że przysługuje Państwu prawo: dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowa­nia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych.

(Realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także m.in. z zasadami wynikającymi z kodeksu postępo­wania administracyjnego oraz archiwizacji).

8.      Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, to przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarza­nia z prawem.

9.     W przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10.    Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem realizacji zadań w Domu Pomocy Spo­łecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy i wynika z przepisów prawa.

11.    Państwa dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

KLAUZULA REALIZACJI OBOWIĄZKU INFORMACJI W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSÓB FIZYCZNYCH MONITORING WIZYJNY

Szanowni Państwo,

W dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobo­wych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO). W związku z powyższym na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 uprzejmie informujemy, że:

1.      Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy repre­zentowany przez Dyrektora, z siedzibą: 39-200 Dębica, ul. 23 Sierpnia 3.

2.    W Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy wyznaczony został  Inspektor Ochrony Danych Osobowych – Pani Agnieszka Gazda. W sprawach związanych z prze­twarzaniem Państwa danych osobowych można skontaktować się pod adresem e-mail: iodo@dpsdebica.pl  , tel: 513 196 195 . Adres do korespondencji: Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy , ul. 23 Sierpnia 3,  39-200 Dębica.

3.      Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.  f, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE ( Dz. U. UE.L 2016.119.1 ) w celu obserwowania i rejestrowania obrazu zdarzeń w miejscach publicznych dla zapewnienia bezpieczeństwa, ochrony mienia i porządku publicznego oraz ochrony mieszkańców, osób odwiedzających i pracowników Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy.

4.     Dostęp do Państwa danych osobowych posiadają upoważnieni pracownicy Domu Pomocy Spo­łecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy , podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi podpisano umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.

5.      Dane osobowe będą przechowywane w czasie niezbędnym do ich przetwarzania, z respektowa­niem wszelkich praw osób fizycznych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 nr 14 poz. 67 z późn. zm.).

7.     Informujemy, że przysługuje Państwu prawo: dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowa­nia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych.

(Realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także m.in. z zasadami wynikającymi z kodeksu postępo­wania administracyjnego oraz archiwizacji).

8.      Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, to przysługuje Państwu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność przetwarza­nia z prawem.

9.     W przypadku uznania, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10.    Podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem realizacji zadań w Domu Pomocy Spo­łecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy i wynika z przepisów prawa.

11.    Państwa dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA NADAWCÓW I ODBIORCÓW E-DORĘCZEŃ ORAZ OSÓB ICH REPREZENTUJĄCYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, (zw. dalej RODO) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej im. Świętego Ojca Pio w Dębicy w Dębicy ul. 23 Sierpnia 3, 39-200 Dębica, z którym można skontaktować się e-mail: kontakt@spwddebica.pl lub na adres siedziby.
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się drogą email: iodo@dpsdebica.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu doręczania i odebrania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej – zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1045).
  4. W zależności od treści korespondencji dane przetwarzamy na podstawie:

– art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w zakresie korespondencji prowadzonej w celu zawarcia czy realizacji umowy, podjęcia działań przed jej zawarciem na Państwa żądanie),

– art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na administratorze),

– art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych ze względów związanych z ważnym interesem publicznym),

– art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, w tym realizowania naszych działań statutowych).

  • Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom: podmiotom IT u Administraora danych, organom kontroli, podmiotom brakującym dokumentację archiwalną.
  • Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa, jednak nie dłużej, niż jest to niezbędne i w zakresie koniecznym do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi – ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  • Posiada Pani/Pan prawo do:
  • dostępu do treści swoich danych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  • żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl.
  • Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie podlegają profilowaniu.
  • Dane nadawców/odbiorców zgromadzone w systemie elektronicznym są publicznie dostępne. Dane osób reprezentujących nadawców/odbiorców otrzymaliśmy od niniejszych instytucji/organów/firm. Podanie danych jest niezbędne do korespondencji.Konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości realizacji celu.